20 Kasım 2010 Cumartesi

Nazar Boncuklu Tişört (Yeşim Salkım)

Genellikle büyüklerimiz "Aman kızım nazar değmesin, nazar boncuğu taktın mı bir yerine?" gibi sorular sorarlar ve tembihlerler takmamız için... Ben inanıyorum nazara ama aşırıya kaçan bir inanma değil bendeki... Nazar önlemi olarak da bileğimden hiç çıkarmadığım ince zincir bir bilekliğim var. Liseye gidiyordum aldığımda, baktım çok sade duruyor, hem sadeliği biraz gitsin farklı bir hava katsın hem de nazar değmesin diye evde bulduğum küçük nazar boncuğunu geçirdim zincir bilekliğime. Hatta o zamanlarda en yakın arkadaşımda çok beğenmişti, ona da yapmıştık aynısından...  Yaklaşık 5 aylık hamile olan Yeşim Salkımın giydiği nazar boncuklu bu tişörtü görünce çok beğendim doğrusu ve sizinle paylaşmak istedim... Sahi siz nazara inanır mısınız? 


*haberturk.com

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...