9 Aralık 2010 Perşembe

Kapkara Camdan Kelebek :)

 

Bugün çok mutluyum, çünkü kendime ilk defa broş aldım ve siparişim elime ulaştı. Belki çoğunuz biliyorsunuzdur, oldukça güzel ürünler ortaya çıkaran bir blog var: Kapkara Camdan Kelebek... 
İnternetten ilk defa alışveriş yaptım, acemiyim yani:) ve ilk alışverişimi iyi ki Kapkara Camdan Kelebek blogunun sahibesi Duru Hanım'dan yapmışım... Sağolsun Duru Hanım o kadar güzel açıklamalarda bulundu ki benim gibi bir acemiye, sorularıma içtenlikle ve sabırla cevap verdi, kendisine buradan bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum:) Broşlarımı çok güzel paketlemiş, fotoğraflarda görmüş olduğunuz o sarı paketin iç kısmında yumuşcık birşey(hani korunması gereken bir eşya aldığımızda onu sarmak için kullanılan, küçük yuvarlak şeylerin olduğu pıt pıt patlatılası olan şey olur ya, işte o) var, yani hiçbir zarar gelmeden elime ulaştı. Ürünler pasajda ya da blogda göründüklerinden daha güzeller:) ve artık benimler:) 
İlk fotoğrafta gördüğünüz beyaz şeffaf paketi açtığımda önce mis gibi bir koku yayıldı etrafa(çok güzel düşünülmüş benim çok hoşuma gitti, sevdiğim insanlara hediye verirken ben de süslemesini yaptığım hediye paketinin içine ya da not yazdığım kağıda parfüm sıkarım, bu değer verdiğimi göstermenin bir yoludur benim için:) Ayrıca o büyük sarı paketi açtığımda içinden ilk önce ürünlerin yanında göndermiş olduğu sevimli bir hediye(bozuk para cüzdanı + 2 adet kelebekli toka = en sondaki fotoğraf) vardı, çok ince düşünülmüş, teşekkürler Duru Hanım:) 
Sözün özü; Kapkara Camdan Kelebek bloguna bir uğrayın, hatta pasajına bakmadan da geçmeyin diyorum ve sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum:)


2 yorum:

Duru Günaçan dedi ki...

adaşehir; yazın beni çok mutlu etti. hepsini beğendiğine ve severek kullanıcağına çok mutlu oldum. öpücükler:)

adaşehir dedi ki...

Sizi sevindirebildiysem ne mutlu bana, siz beni çok daha mutlu ettiniz:) Emin olun severek kullanacağım, hatta bir tanesini kuzenimin nikahında kullanacağım:) bende çok çok öpüyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...