7 Ocak 2011 Cuma

Eyvah Eyvah - 2 Galası








2011'in ilk filmi Eyvah Eyvah-2 oldu. Galaya katılanlar arasında gözüme çarpan şık ve rüküş ünlülerimizden bahsetmek istiyorum:) 
* Öncelikle Demet Akbağ siyah file elbisesiyle çok şıktı. 
* Özge Borak'ın elbisesinin modeli fena değil ama rengi yeşil olmasaydı daha güzel durabilirdi. 
* Pınar Altuğ Atacan, Ebru Destan ve Nevra Serezli gecenin şıkları arasında yer alıyorlar bana göre...
* Erkeklerden gecenin şıkı olarak Beyazıt Öztürk, Ata Demirer ve Furkan Kızılay'ı sayabilirim. 
* Gelelim rüküşlerimize: Gülben Ergen'in o tüylü tüylü çizmesini hiç sevmedim, bacaklarını daha kalın göstermiş ayrıca ayakları da "Koca Ayak"a benzemiş. Nur Yerlitaş ise fazla abartı olmuş, kürk paltosunun altına en azından daha güzel/şık bir ayakkabı giyebilirdi... 


P.S: Neden ünlülerimiz galalarda daha şık elbiseler giymeyi tercih etmezler ve neden boydan doğru düzgün fotoğrafları olmaz hiç?


*starlounge.tr.msn.com

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Özge Borak 'ın elbisesi oldukça hoş ve benim nişan elbisem ile aynı renk ve aynı model :))

Didem YILMAZ.

adaşehir dedi ki...

Didem; güzel bir tesadüf olmuş o zaman:)

Unknown dedi ki...

eyvah eyvah 1i izledim bakalim 2 nasilmis=)

adaşehir dedi ki...

Sena; 2'yi bende çok merak ediyorum, izleyenler çok güzel olduğunu söylüyorlar, ilk fırsatta izleyeceğim, meraklardayım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...