26 Mart 2011 Cumartesi

Küçük Bir Kızın Mim'i

Sevgili asahhara'nın kızı Zülal'in başlattığı bu mime dahil olmaktan çok mutlu oldum açıkcası:) Hemen sorulara geçiyorum:

1- En çok sevdiğiniz yemek nedir?
* Karnıyarık, Arabaşı Çorbası { hamuruyla birlikte:) }, Kırmızı Mercimek Çorbası {bol ekşili}...

2- En çok beğendiğiniz telefon markası nedir? (Fotoğrafını koyun!)



* Şu anda Nokia "3600 slide" kullanıyorum, çok memnunum. Ama eğer değiştirmek isteseydim Nokia N97 alırdım :)

3- Eğer yurtdışına çıkma fırsatınız olsaydı nereye gitmek isterdiniz?
* İtalya...

4- Hayatınızda enstürman çalsaydınız o nedir? Eğer çalmadıysanız en çok çalmak istediğiniz nedir? 
* Küçükken piyano çalmayı çok istemiştim. Artık bunun için çok geç olduğundan klasik gitar veya saz çalmayı istiyorum...

5- Hayatınızda en çok derdinizi dinleyen, size ortak olan, size yardım eden birkaç kişi söyleyebilir misiniz?
* Sevdiceğim ve annem.

Ben de bu mim'i;
~ Siyah Süt
~ Mekila'nın Gezegeni
~ İkiz Büyütmek
~ Fashion Passion 
~ Sihirli Günce'ye gönderiyorum...

♣ Sonradan eklenen edit: Mim'in bir sorusunu eksik cevaplamışım, özür diliyorum... 


 
 *** 1x.com (by Ellen)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

sorular güzel...
en güzeli de kisa olmalari =)

adaşehir dedi ki...

want more fashion; :) :)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim canım en kısa zamanda cevaplıcam :)

özlemnitta dedi ki...

Ve bir mim daha..Güzel cevaplar.Bende İtalya'ya gitmek çok istiyorum.Belki bir gün kısmet olur;)))
Bu arada miminiz en kısa sürede cevaplanacaktır;)))

adaşehir dedi ki...

Siyah Süt; rica ederim canım, cevaplamışsın şimdi okumaya geleceğim sana:)

Sihirli Günce; inşallah kısmet olur da gideriz tatlım ikimizde :) Teşekkür ederim canım:)

Asahhara dedi ki...

Canım mim için teşekkürler. İyi haftalar şimdiden.

adaşehir dedi ki...

asahhara; asıl ben teşekkür ederim canım mim için:) Sana da iyi haftalar tatlım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...