18 Haziran 2011 Cumartesi

38. Altın Kelebek Ödül Töreni

13 Haziran'da gerçekleştirilen 38. Altın Kelebek Ödül Töreni sahiplerini buldu {çoktan, ama ben daha yeni yayınlıyorum :) } Öyle Bir Geçer Zaman Ki'nin Küçük Osman'ı Emir Berke Zincidi, Beyazıt Öztürk ve Okan Bayülgen'i gecenin şık erkek ünlüleri seçerken, Ali Şan'ı gecenin rüküşü seçiyorum.

Merve Sevi'nin elbisesinin modelini beğenmedim, kendisine hiç yakışmamış. Oysa elbisesinin çiçekli kumaşı çok güzelmiş, ziyan olmuş. En Son Babalar Duyar'ın çakması olan Babam Sağolsun dizisinin asi kızı rolünü üstlenen Burcu Altın'ın elbisesi ise çok basit... Nilay Dorsa'nın ne yapmaya çalıştığını anlayan varsa beri gelsin anlatsın... Söyleyecek söz bulamıyorum yani :)

Papatyam dizisi eski oyuncularından olan Çiğdem Batur'a {Fulya} "eh idare eder" diyebiliyorum ama kendisinin gözleri yeter bir kere değil mi ama :) Yine Papatyam dizisi oyuncularından olan Billur Yazgan'ı {Özge} ise gecenin şıkı seçiyorum. Siyah elbisesini kendisine çok yakıştırdım ben. Tuğba Özay'ın giydiği South Park'lı elbisesi çok şirin ama kendisinin yaşına hiç gitmemiş.


38. Altın Kelebek Ödülü'nü kazananlar ise;
** Kadın Sunucu: Esra Erol
** Erkek Sunucu: Acun Ilıcalı
** Kadın Haber Sunucu: Nazlı Tolga
** Erkek Haber Sunucu: Uğur Dündar
** Haber Programı: Canlı Haber-NTV Can Dündar
** Yerli Dizi: 'Öyle Bir Geçer Zaman ki'
** Komedi Dizisi: Yahşi Cazibe
** Kadın Komedi Oyuncusu: Aslıhan Gürbüz - Yahşi Cazibe
** Erkek Komedi Oyuncusu: Tolga Çevik- Komedi Dükkanı
** Drama Dalında En İyi Kadın Oyuncu: Ayça Bingöl
** Drama Dalında En İyi Erkek Oyuncu: Erkan Petekkaya
** Yılın En İyi Şarkısı: Sevdanın Son Vuruşu - Tarkan
** Yarışma Programı: Survivor (Acun Ilıcalı)
** Talk Show: Disko Kralı 
** Türk Pop Müziği Erkek Solist:Tarkan
** Türk Pop Müziği Kadın Solist: Hande Yener
** Türk Halk Müziği Kadın Solist: Zara
** Türk Halk Müziği Erkek Solist: Volkan Konak
** Türk Sanat Müziği Kadın Solist: Bülent Ersoy
** Türk Sanat Müziği Erkek Solist: Nev
** Fantezi Müzik Kadın Solist: Sibel Can
** Fantezi Müzik Erkek Solist: İbrahim Tatlıses (Ödülünü oğlu İdo Tatlıses aldı)
** Spor Programı: Yüzde Yüz Futbol (Rıdvan Dilmen-Güntekin Onay)
** Magazin Programı: 2. Sayfa
** Güncel Kültür - Sanat - Yaşam Programı: Yaşamdan Dakikalar
** Çıkış Yapan Solist: Nil Özalp- Can Bonomo-Nazlı-Berkay
** En iyi Grup: Gripin
** En İyi Çıkış Yapan Grup: TNK 
** En İyi Klip: Emre Aydın -Son defa klibi - Yönetmen Serdar Ferit
** TV Yıldızları Özel Ödülleri: ENBE Orkestrası - Meryem Uzerli




* fotoğraflar ayakligazete.com ve hurriyet.com.tr dreslerinden alınmıştır. Kolaj bana aittir. 

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bu kadar rüküs insani uzun zamandan beri bir arada görmemitsim dogrusu =D ama nilaya laf yok =D =D en süperi =D =D hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...