5 Ekim 2011 Çarşamba

IKEA 2012



2012 IKEA ürünlerine baktınız mı? Beğendiklerimi aşağıda paylaşıyorum. Yaşadığınız şehirde IKEA varsa çok şanslısınız hanımlar :)




Şekil 1-A'da görülen eşine sofra kurarken yardımcı olan kocayı Türkiye'de her evde görmek mümkün değil ne yazık ki...






Benim de küçükken minik mutfağım vardı, içine su doldurabiliyordum, çeşmesinden su akabiliyordu, tabaklarımı yıkıyordum AMA benimkisi aşağıdakinin yanında çok çok minik kalıyor... :)


Ve baktıkça insanı sakinleştiren bir kare... {bknz: aşağıdaki foto}


Son olarak bu postu IKEA'nın bir sözü ile bitiriyorum :)





3 yorum:

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Katalog bizim evin kapısına da geldi resmen ezberledim sayfaları her gün karıştıra karıştıra :)

adaşehir dedi ki...

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site); :)

Unknown dedi ki...

nevresimler cok cok güzel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...