3 Ekim 2011 Pazartesi

Umutsuz Ev Kadınları



Herkese kocaman Merhaba! 
Bloguma uğramayalı uzun zaman oldu biliyorum :( 
Bir ara hiç giresim gelmedi daha sonra da yorucu bir çalışma temposu içerisinde buluverdim kendimi... Çok özledim blogumu, blog arkadaşlarımı, neler oldu neler paylaştınız merak ediyorum. 



Dün akşam (02 Ekim 2011) Kanal D'de ilk bölümü yayınlanan Umutsuz Ev Kadınları, Amerika'da 2004 yılından beri yayınlanan Desperate Housewives adlı dizisinin birebir Türkçe'ye ve Türkiye şartlarına uyarlanmış halidir, kısacası çakmadır. Dizinin bundan sonraki gidişatı nasıl olur bilemiyorum ama ben ilk bölümü izlerken sürekli orjinali ile kıyasladım, "ama orjinalinde şöyleydi" veya "orjinalinde aslında böyle olmuştu" veya "orjinalinde şöyle oluyor ileriki bölümlerde" diyerek yorumlarda bulundum ve sayemde annemin diziyle ilgili bir merakı kalmamış oldu :) 
Bree Van De Kamp olmuş Nermin(Bennu Yıldırımlar), Susan Mayer olmuş Yasemin(Songül Öden), Lynette Scavo olmuş Elif(Ceyda Düvenci), Gabrielle Solis olmuş Zeliş(Evrim Solmaz) , tamirci Mike Delfino olmuş elektrik mühendisi (veya elektrik-elektronik mühendisi tam hatırlayamadım) Sinan(Serhat Tutumluer) ve son olarak Edie Britt olmuş Emel(Özge Özder)... Orjinalinde 90'larda New York ve Milano'da modellik yapmış olan Gabrielle Solis'i yani bizdeki vakti zamanında Ayvalık Zeytin Güzeli seçilen Zeliş'i canlandıran Evrim Solmaz dışındaki diğer oyuncular yerinde seçilmiş, haa bu arada unutmadan bir de Zeliş'in kocası Kudret karakterini canlandıran oyuncu da pek yerinde bir seçim olmamış. 
Bu arada dizide mantık hataları da yok değildi. Mesela, eğer Kudret ve Zeliş zenginse evlerinde bir bilgisayarın olması gerekmiyor mu? Hadi onu geçtim, Kudret eve getire getire eski model bir masaüstü bilgisayar getiriyor. Dedim ya dizinin sonraki bölümlerinde gidişat nasıl olur, dizi tutar mı tutmaz mı bilemiyorum ama orjinalinde yaşananları nasıl aktaracaklarını merak etmiyor da değilim. Gerçi birebir aynısını işlemişler bölümde ama bazı önemli ince noktalar var orjinalinde, onları nasıl yansıtacaklar ve nasıl bir tepki alacaklar merak ediyorum. 


4 yorum:

Aquaris Blog dedi ki...

bilgisayarın kötü olması tam bir espri iç.in bence.
zaten kdn da diyo anck boyle getirri bu diye.
bence izlenir.

Unknown dedi ki...

bende izlerken senin gibi ee herşeyi orjinali ile aynı yuh bunudamı yapmışlar gibi yorumlarım sayesinde annemin diziye merakı azaldı, ama güzel olmuş bizimkide sevdim ben.

Stil Direktoru dedi ki...

haha umutsuz avam kadınlar annem ben öyle diyorum .)

Unknown dedi ki...

ben daha hic izlemedim valla ama merak etmiyo degilim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...