16 Nisan 2012 Pazartesi

14-15 Nisan 2012



Hafta sonunda sevdiceğim ♥ geldi bizim aşk şehrimize... Çok güzel vakit geçirdim, uzun zamandır geçirmediğim kadar hem de... Özlem bir nebze giderilse de gün be gün daha da artmakta... Yapılabilecek çok da fazla bir şey yok, tek yapacağımız şey sabretmek... 
Neyse, bu arada aranızda kahve falı bakmayı bilen var mı? :) Ben mi yanlış anlamlandırdım yoksa orada gelin ile damat mı var? Sevdiceğim sana buradan da mesajımı vermiş olayım ;) :))

İyi ki hafta sonunda geldin şehrimize sevdiceğim♥ benim... 





4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım inanırmısın elimde fincan biraz önce içtim türk kahvemi..keşke anlasam fal işinden ama nerde sen bir ara gel bize bizim alt komşu çok güzel fal bakar vede çoğu çıkar. :)

Allah biran önce kavuştursun sevdiceğine ;)

tubitos dedi ki...

Allah kavuştursun canım. Hakkaten gelin damat var yahuu ben de gördüm

tubitos dedi ki...

bu arada mart ayı boyunca yoktun nerelerdeydin canım ?

adaşehir dedi ki...

sema; an geliyor ki keşke anlasam diyorum ben de :) ooo ne güzelmiş canım yaa, çok şanslısın o zaman :)

tubitos; ehehe o zaman ben de doğru görmüşüm :) evet yoktum canım çünkü çok yoğunum inanır mısın? bir taraftan iş bir taraftan kpss hazırlığı... öyle işte :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...