29 Ağustos 2012 Çarşamba

Carrie Günlükleri - Candace Bushnell

Açıkça söylemek gerekirse Sex and the City'yi izlemedim, ama methini çok duydum, izler miyim, bilmiyorum... Bu kitap aslında Carrie'nin ayakları üzerinde durmadan önceki hayatını anlatıyor, ailesiyle birlikte olduğu, lisenin son yılını güzel bir şekilde geçirmek isteyen bir Carrie var. Kitabın dili basit ve eğlenceli, hemen bitiriyorsunuz okumaya başlayınca. Carrie Günlükleri 3 ciltten oluşuyormuş sanırım, benim okuduğum bu kitap ilk cilt... Gerçi yeni bir kitap da değil, çoğunuz okumuşsunuzdur da eminim :) Aa aslında bakın hemen şurada kitap benim anlattığımdan çok daha güzel anlatılmış :)

2 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

merhabalar ,
öncelikle tema resminize hayran kaldım...
bloğunuzu yeni keşfettim çok sevdim..
takipdeyim.
sevgiler

adaşehir dedi ki...

chfashiontrend; merhaba, hoşgeldin :) teşekkür ederim, beğenmenize sevindim, sevgilerimle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...