12 Ağustos 2012 Pazar

New York Masalı - Miranda Dickinson


"Bir varmış bir yokmuş... 
Bir İngiliz kızı kendi peri masalını yaşamak için New York'a uçmuş. 

Rosie işe güce verdi kendini. "Geçmişi unut. Sakın kimseye anlatma yaşadıklarını. Sadece iş iş iş!" İyi de... Nereye kadar? Tabii ki Nate'e kadar. Aşkı buldum sanırken geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalıyor Rosie. Her şey, tüm ezberi bozuluveriyor. Ne yapacak şimdi? Aşk bizi temize çeker Rosie! Aşk nerede mi? ;Arayan bulamaz aşkı, panik yapma. Kendini topla. Dikkatli gözlerle etrafına bak.

Rosie Duncan'ın hayatı daha güzel olmazdı. New York'ta, Yukarı Batı Yaka'da sevimli bir çiçekçi dükkanı ve harika arkadaşları vardı. Mannhattan'a taşınmak, ona sorarsanız, aldığı en iyi karardı. Her ne kadar vakti zamanında bu kararı vermesine neden olan bir aşk acısıysa da... Altı yıldır mühürlüydü Rosie'nin kalbi. En yakın arkadaşları olan "bağlanma özürlü" Ed, "bahtsız aşık" Marnie ve "bayan kasırga" Celia'nın tüm karşı çıkışlarına rağmen bu böyleydi! Ancak yakışıklı, seksi ve başarılı Nate'le tanışınca her şey altüst oldu. Dahası abisi de beraberinde büyük bir sırla New York'a ayak basmıştı. Tesadüfler onu geçmişiyle yüz yüze getirirken, New York'a taşınmasının ardındaki gizem de çözülecekti. Uzun zamandır cevaplamaktan kaçtığı bazı sorular vardı, malum. Bunlardan biri de sonsuza kadar mutlu olup olamayacağıydı."


Romantik komedi tadında bir kitap... Kitabı esas kızımız Rosie Duncan'ı hep Sandra Bullock (bayılıyorum bu kadına, bence Rosie rolü için cuk oturdu :)) olarak, en yakın arkadaşlarından Celia'yı ise Hot in Cleveland'daki Victoria Chase rolüyle daha çabuk tanıyabileceğimiz Wendie Malick olarak hayal ederek okudum itiraf ediyorum, film tadında bir kitaptı çünkü. Acaba filmi çekilmiş olabilir mi? Beklentinizi çook yüksek tutmayın ama bence okuyun :)


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım dün açıklandı kpss, sende sınava hazırlanıyordun sanırım ne yaptın..nasıl geldi sonuç..

Adsız dedi ki...

Canım dün açıklandı kpss, sende sınava hazırlanıyordun sanırım ne yaptın..nasıl geldi sonuç..

adaşehir dedi ki...

sema; benim için yeterli bir puan gelmedi canım, önümüzdeki sene bir daha hazırlanıcam ben, işi de bıraktım bu yüzden. daha rahat bir şekilde hazırlanmak istiyorum. sen girdin mi canım sınava?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...