19 Temmuz 2013 Cuma

Küçük Bir Kaçamak

Bir ara küçük bir kaçamak yaptım blog. 
Birkaç günlüğüne teyzemlere gittim geldim. 
İyi oldu, kafamı dağıttım.

Bu muhteşem şaheser teyzemin rahmetli kayınbabasının elinden çıkma. 
Kocaman bir cami. 
O kadar emek, o kadar sabır.
Her bir tahtayı kendisi kesmiş, sabırla yapmış, yaratıcılığını kullanmış. 
Birbirinden farklı farklı üç adet cami yapmış, her çocuğuna bir tane...
Ne güzel birer hatıra...
Bir dahaki gidişimde çekebilirsem diğerlerini de gösteririm blog.

Köpeklerden korkarım ama yavrulardan değil...
Bu sevimli köpekcik (minik kuzenimin deyişiyle bebek köpek) teyzemin kiracısının.
Sevmeye oynamaya doyamadım.

Oradayken hep birlikte Karacalar Köyü'nün parkına gittik. Çay içmeye...

"Köye parka çay içmeye gidlir mi?" ya da "Köyde öyle bir parkın ne işi var be?" deme blog. 


Çünkü o senin bildiğin köylerden değil :)


 Dönüş yolunda da yağmur yağdı hafiften, pek güzel oldu...

Bir ara annemle Eskişehir Atatürk Stadyumu'na Türkçe Olimpiyatları'na gittik.

Çok eğlendik, izlemeye dinlemeye doyamadık.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...