27 Ağustos 2013 Salı

{Bisküvili Prenses Tatlısı}

Aslında bu çocukluğumun bisküvili puding tatlısı :) 
Ama gel gör ki bir televizyon programında bu tatlının aslında prenses tatlısı olduğunu öğrendim.

Malzemeler:
*1 paket kakaolu puding (ben 2 paket kullandım çok olsun diye)
*3 su bardağı süt (ben 2 paket kakaolu puding kullandığım için 1 litre süt kullandım)
*2-3 paket petibör bisküvi
*çikolata

Yapılışı:
Bir tabağa biraz süt ayırıyoruz. Pudingi  süt ile karıştırarak hazırlıyoruz. Sonra borcama ya da uygun bir kaba bisküvileri ayırdığımız süte arkalı önlü batırarak diziyoruz. Kaba dizdiğimiz ilk sıra bisküvilerin üzerine pudingimizden döküyoruz. Sonra tekrar bisküvi, sonra puding... Bu işlemi istediğiniz kadar devam ettiriyoruz. En üstte puding olacak şekilde katımızı bitiriyoruz. Daha sonra üzerine bisküvi ve çikolatayı rendeleyip süslüyoruz.

{Bon Appetite!}



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...