21 Haziran 2014 Cumartesi

Hasankeyf - Part 1








Evet evet gezdim sonunda Hasankeyf'i dünya gözüyle.
Artık araç içinden çektiğim fotoğraflara bakıp iç geçirmeyeceksiniz :P
Burası Hasankeyf'in çarşısı.
Küçük ama Hasankeyf'e yetiyor belli ki.
Ne yazık ki kendime sadece magnet alabildim.
Yolunuz düşerse siz de göreceksiniz ki magnetlerden başka alınabilecek bir hediye ya da hatıra eşya seçeneği yok ne yazık ki. Ya da biz beğenemedik kızlarla.
Çarşısında satılan ürünler her yerde bulabileceğiniz türde "Made in China" eşyaları.
Tabi halı ve kilimler hariç.
El yapımı halı ve kilimlere paha biçilemez ama biçmişler hem de çok pahalı bir paha biçmişler :P
Iyyy dediğinizi duyar gibi oluyorum ve lafı burada bitiriyorum.
Başlıktan da anlayacağınız üzere Hasankeyf yazımın devamı gelecek.
Sizi Hasankeyf'e boğmak istiyorum :)))


 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...