13 Haziran 2014 Cuma

Naşide Gökbudak - Rahmi Bey

Sırada Rahmi Bey var demiştim hani size. Kitabı bitireli oldu birkaç gün (nasıl da devrik cümle kurarım ama :). Rahmi Bey kitabı yazarın amcasının hayatını anlatıyor. Kitapta kurgu hatası var, editörü not düşmüş zaten, düzeltilmesi gerekiyor acilen:
"Benim yaşamaya hakkım yok. Hep ölmeyi düşündüm ama nasıl ölebileceğimi bilemedim. Ben karnımda o ırz düşmanlarından birinin bebesini taşırım beg!" diye ağlayarak Rahmi'nin ayaklarına sarılmıştı. Rahmi ne yapacağını şaşırmıştı. Iraz'ı nasıl barındıracağını düşünürken, bir de babasız bir çocuk çıkmıştı. O gece sabaha kadar uyumadı. Sabah erkenden, (tecavüze uğradıktan üç yıl sonra hamile kalıyor. Kurguda ciddi bir hata. Editör Notu)" {sf: 157}
Sanırım ne demek istediğim daha net olmuştur bu şekilde :) Ben bu noktadan sonra koptum kitaptan. Yani okusanız da olur okumasanız da.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...