14 Temmuz 2014 Pazartesi

@ İstanbul

İstanbul'dayım...
Evimizdeyim...
Çeyizimi getirdik dün.
Eskişehir'deyken gözüme az görünen çeyizim aslında ne kadar da çokmuş.
Ben de bardak hastalığı var, çeşit çeşit olsun bir sürü olsun istiyorum :)
İstiyorum istemesine de beni bak mutfağına sığamayacaksın diyenlere kulak asmadığım için şu an azcık pişman olabilirim :)
Olsun, mutluyum ben çok çok çok hem de...
Ama yorgunum da aynı zamanda, hem de çok.
Tek başına ev yerleştirme ve temizlik ne kadar zor oluyormuş.
Hayırlısıyla bir de mobilyalarım gelseydi bi.
Çok dertliyim mobilya konusunda, hatta sevdiceğim benden daha dertli.
Çünkü 2 haftadır mobilyalarımızı yaptırdığımız mobilyacı getirmedi.
Herhalde düğün günümde ya da 3-5 sene sonra getirmeyi düşünüyorlar! (Blog sahibesi çok kızgın ama çaresiz de)
Bekliyoruz bakalım, güya bu hafta sonu getirecekler (umut, umut, umut)
Yemeğimi de yaptım ya rahatım o yüzden :)
Daldan dala atlayarak yazdıysam kusura bakmayın artık :)
Benden son durumlar bunlar. Umarım bundan sonra bol fotoğraflarla gelirim bloğuma.
Öpüldünüz...



*fotoğraf deviantart.com (by Nur Tanrıöven)

2 yorum:

Oldu O Zamaan dedi ki...

o eşyalar sığmaz diyenlerden biri olduğumu belirtmek istedim

adaşehir dedi ki...

Oldu O Zamaan; :) evet, aah ahh pişmanım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...