17 Şubat 2017 Cuma

Vlog Tanıtımı | Bir Demet Anne

Gelelim Vlog Tanıtımı köşemizin ikinci konuğuna: Bir Demet Anne. Ben böyle pattt diye girdim konuya ama öncelikle şunu sormalıyım sanırım size: Demet Tuncer'i tanımayanınız ya da hatırlamayanınız var mı? Size Çocuklar Duymasın'daki Haluk'un Amerikalı patronu desem. Hani şu kızıl saçlı güzel hatun. Durun bir saniye. Hatırladınız değil mi? Eveeett! Kendisi artık bir anne, hala kızıl (kızıl bakır mı desem?) ve güzel :)

İtiraf ediyorum ki, kendisini bebek bakımıyla ilgili faydalı bir video bulabilmek amacı ile youtube'da dolaşırken tesadüfen buldum ve bırakamadım. İlk videosunu izlerken kendimi gülmekten alamadığımı hatırlıyorum :) Ve evet hamileydim o zamanlar :) Bir, iki, üç derken; bir de baktım ki kanala abone olmuşum paylaştığı her videoyu eğlenerek izliyorum yahu! Öyle sempatik, öyle eğlenceli anlatıyor ki konuları; akılda kalmaması olanaksız gibi bir şey. Yani Sevgili Demet Tuncer, dünyalar güzeli kızı Ayza (maşallah subhanallah çok güzel cidden) ile ilgili deneyimlerini Bir Demet Anne kanalında samimi, sempatik ve eğlenceli bir dille paylaşıyor. Yani kendisinin deyimiyle ANNE olduktan sonraki hayatımızı her yönüyle ele alıyor:)

Hatta tanıtım videosunu paylaşmazsam olmaz, çünkü her yeni annenin çok iyi anlayacağı durumu çok güzel anlatıyor, izlemeyi ihmal etmeyin ;)

Bu arada unutmadan sitesine de göz atmayı unutmayın: Bir Demet Anne | Annesi ve artık yalnız değilsin!





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...